موفقیت قرارداد‌ها ‌مرهون کنترل داخلی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.
مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی‌بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.
همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه‌های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند.