قیمت سکه از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه در بازار تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شد.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۴ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۲۳۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۷۰۲ هزار تومان معامله شد.
 
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۴ هزار تومان کاهش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳ هزار و ۸۸۰ تومان افزایش ۲۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورد.
 
با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با یک ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۲۴ تومان تعیین شد. افزون بر این، هر یورو نیز با ۹ ریال کاهش به ۴ هزار و ۹۷۰ تومان رسید و هر پوند نیز با ۱۸ تومان افت ۵ هزار و ۶۴۴ تومان قیمت گذاری شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز 

شنبه یکشنبه دوشنبه سه‌شنبه

سکه امامی

۲۲۵۱۰۰۰ ۲۳۸۱۰۰۰ ۲۴۸۲۰۰۰ ۲۵۰۳۰۰۰

سکه بهار آزادی

۲۱۷۴۰۰۰ ۲۲۳۴۰۰۰ ۲۳۷۰۰۰۰ ۲۴۰۴۰۰۰

نیم سکه

۱۱۱۹۵۰۰ ۱۱۶۳۰۰۰ ۱۲۳۰۰۰۰ ۱۲۳۳۰۰۰

ربع سکه

۶۳۷۰۰۰ ۶۶۷۰۰۰ ۶۹۵۰۰۰ ۷۰۲۰۰۰

سکه گرمی

۳۷۶۰۰۰ ۳۸۱۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰ ۳۹۶۰۰۰

طلای ۱۸ عیار

۱۹۸۹۰۰ ۲۰۲۳۵۰ ۲۰۳۶۲۰ ۲۰۷۵۰۰

دلار

۴۲۲۱ ۴۲۲۱ ۴۲۲۳ ۴۲۲۴

یورو

۴۹۶۳ ۴۹۶۳ ۴۹۷۹ ۴۹۷۰

پوند

۵۶۵۵ ۵۶۵۵ ۵۶۶۲ ۵۶۴۴