مدیرعامل بانک دی از همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات تقدیرکرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در نشستی صمیمی با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات با بیان این که روابط عمومی بانک دی از نظر عملکرد یکی از بهترین روابط عمومی ها در نظام بانکی است گفت: اقدامات شایان توجه حوزه روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در جهت ارتقای معرفی خدمات و اقدامات این بانک در اذهان عمومی قابل تقدیر است.
 
قربانی  با بیان اینکه روابط عمومی قدرتمند نشانگر سازمان قدرتمند است و می تواند با نفوذ در عمق افکار عمومی و مطالعه و بررسی دقیق و کارشناسی اخبار و اطلاعات بیرونی و پردازش این اطلاعات جهت ایجاد تغییرات مطلوب در سازمان اقدام نماید.
 
وی با اشاره به موفقیت های کسب شده توسط روابط عمومی بانک دی در سال گذشته گفت: سال ۱۳۹۶ سال بسیار پرتلاشی برای همکاران روابط عمومی بود که نتیجه این تلاش ها بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط نهاد های تخصصی،  دست یابی به موفقیت ها و نتایج قابل قبول بوده است .
 
مدیرعامل بانک دی در ادامه با تبیین نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف و ماموریت های بانک افزود: امید است همکاران ارزش آفرین اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با پشتکار و تلاش مجدانه چون گذشته افتخار آفرین باشند.
 
قربانی نقش اداره روابط عمومی و تبلیغات را در تحقق ماموریت های بانک حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی و نقش روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و خوشبختانه روابط عمومی بانک دی توانسته با تکیه بر ظرفیت های موجود از جمله همکاران متخصص و کارآمد در این زمینه به خوبی بدرخشد.
 
مدیرعامل بانک دی در پایان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در شرایط حساس کنونی نظام بانکی و اقتصادی کشور تاکید کرد: فعالان این عرصه باید بتوانند با بهره گیری از دانش و تخصص حرفه ای نسبت به انتقال صحیح اطلاعات به جامعه تلاش نمایند و سعی بر آن داشته باشند که با شفاف سازی و انتشار اخبار موثق در تنویر افکار عمومی نقش آفرین باشند.
 
در ادامه این دیدار؛ جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ضمن ارج نهادن به حضور صمیمانه مدیرعامل بانک در جمع همکاران روابط عمومی گفت: مجموعه ی روابط عمومی در تحقق رسالت های از پیش تعیین شده ی بانک ، همواره از حمایت های بی دریغ مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره بهره مند بوده است و توانسته با تلاش بی وقفه در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
 
رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با بیان اینکه تلاش نمودیم در تمامی فعالیت ها تحقیق و پژوهش را چاشنی کارمان کنیم گفت: طی یک سال گذشته  ۳۰ کار پژوهشی و افکارسنجی در روابط عمومی صورت گرفت که بر اساس آن موفق به دریافت جایزه خط کش طلایی و نشان افکار عمومی از سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی شدیم.
 
قزوینیان افزود: سال گذشته در یکی از مهم ترین رویدادهای علمی کشور در حوزه تبلیغات  توانستیم در رشته های  تبلیغات محیطی و کمپین های جامع تبلیغاتی با کسب رتبه  اول، دو شاهین  طلایی این رویداد را برای بانک به ارمغان بیاوریم، همچنین در طرح ارزیابی روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان روابط عمومی برتر را کسب نمودیم.
 
رییس اداره روابط عمومی بانک دی به تشریح اقدامات صورت گرفته در مدیریت شبکه خبری بانک پرداخت و گفت: در سال گذشته، اخبار تولیدی بانک با افزایش ۲ برابری نسبت به مدت مشابه مواجه شد و  با تعامل مستقیم با ۱۶۵ خبرنگار فعال در حوزه بانک، بیمه و بورس، اخبار بانک در حدود ۱۷۰۰۰ بار در رسانه های مختلف بازنشر شد.
 
وی با اشاره به راه اندازی رادیو اینترنتی « صدای دی» بعنوان اقدامی خلاقانه در روابط عمومی گفت: تولید سرود سازمانی، یکپارچه سازی ال سی دی های شعب، تغییر ظاهر وب سایت بر اساس استانداردهای روز جهانی، ارتقای ۵۰۰ هزار پله صعود جهانی در رتبه وب سایت، الگو گزینی و مذاکره با بانک های برتر دولتی و خصوصی کشور از دیگر اقدامات روابط عمومی در سال گذشته است.
 
قزوینیان ادامه داد: در حوزه مسئولیت اجتماعی گام های مؤثری برداشتیم و توانستیم استراتژی حوزه مسئولیت اجتماعی را تدوین کنیم و تفاهم نامه های متعددی را منعقد کنیم و در همین راستا آموزش رایگان سواد مالی به فرزندان شاهد را در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با اشاره به  موفقیت های چشمگیر روابط عمومی در حوزه شبکه های اجتماعی گفت: بر اساس نتایج ارزیابی معیارهای ۶ گانه شبکه های اجتماعی در سال گذشته، توانستیم رتبه اول در معیار «تعداد بازدید از هر پست » را  به خود اختصاص دهیم همچنین در معیارهای «نفوذ محتوا در تلگرام» ، «تغییر کیفیت محتوا نسبت به سه ماهه قبل» و «تعداد پست در هر ماه» نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم، چهارم و پنجم شدیم.
 
در پایان این نشست، مدیر عامل بانک دی  ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر  از تلاش های بی وقفه تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و بویژه همکاران روابط عمومی ابراز امیدواری کرد متخصصان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی با ارتقای دانش  و مهارت های خود در حوزه اطلاع رسانی تخصصی به مخاطبین نقش آفرین باشند.