ورود قیمت سکه به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۹ هزار تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه یک میلیون و ۹۱۴ هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۵ هزار تومان رشد قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۷۹۸ هزار تومان داد و ستد شد.
 
امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۹۱۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
 
همچنین هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۳ هزار و ۶۰۰ تومانی به قیمت ۱۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.
 
با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین نرخ یورو با ۲۱ تومان افت ۵ هزار و ۷۲ تومان و هر پوند نیز با کاهش ۷ تومانی نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۷۷۹ تومان تعیین شد.