دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مسعود خاتونی در بازدید از شعبه دانشگاه تبریز با بیان این که عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی در همه بخش ها قابل تقدیر است، افزود: این دستاورد حاصل تلاش تک تک همکاران است.
وی با اشاره به این که امروز بانکداری الکترونیک و دیجیتال مفهوم تازه ای پیدا کرده است، اظهار کرد: بخش اعظم مصوبات هیات مدیره بانک ملی ایران به حوزه فناوری اطلاعات بر می گردد، چرا که بانکداری دنیا با سرعت به این سمت در حال حرکت است.
وی همچنین توسعه خدمات در حوزه بانکداری دیجیتال را نیازمند سرمایه گذاری زیاد دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که منابع بانک برای این کار محدود است و از این روست که موضوع بانکداری کارمزدمحور در دستور کار قرار گرفته است.
خاتونی پیام رسان «بله» و سامانه «بام» را از بهترین دستاوردهای بانک ملی ایران در سال های اخیر دانست و گفت: خدمت تازه بانک که همان رمز یک بار مصرف کارت است و از طریق یک اپلیکیشن ارائه خواهد شد، برای همیشه امنیت کارت های بانکی را تامین خواهد کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه از مرکز فناوری اطلاعات اداره امور شعب استان بازدید کرد و در جریان مسائل این بخش قرار گرفت.