در مراسمی از جانبازان موسسه اعتباری کوثرتجلیل شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) و به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ با حضور حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان، در مراسمی از جانبازان سرافراز حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.
 
 رضایی در این مراسم اظهار داشت: فعالیت جانبازان و ایثارگران در موسسه اعتباری کوثر و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و گذشت در بین کارکنان جوان تاثیر بسزایی دارد .
 
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرگفت: شما همکاران و دلاوران که به کسوت جانبازی نائل آمدید صدای زنده دفاع مقدس و برکت و افتخار کوثر هستید و با حضور معنویتان فضای موسسه را نورانی می کنید.
 
جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر که خود از جانبازان دفاع مقدس است تصریح کرد: جانبازان سرمایه‌های گرانقدر، انقلاب و ایران اسلامی هستند که همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.
 
بر اساس این گزارش؛ سخنرانی حجت الاسلام مهدوی پیرامون اعیاد پر خیر و برکت شعبان، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات در زمینه اعتاب مقدسه و بازسازی حرمین شریفین و بیان خاطرات و رشادت های دوران دفاع مقدس از زبان حسین مختار پور مدیر طراحی و توسعه سیستم ها از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.