کاهش قیمت انواع سکه/ افت نرخ یورو و پوند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۷ هزار تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان در بازار تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، با ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رشد قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان داد و ستد شد.
امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۶ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته ۸۹۱ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی با ۸ هزار تومان افت قیمت در مدت مشابه ۵۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
به نوشته ایبِنا، همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار تومان کاهش قیمت در مدت مشابه ۳۵۶ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲ هزار و ۲۰۰ تومان رشد ۱۷۲ هزار تومان ارزش گذاری شد.
با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده بود. همچنین نرخ هر یورو با ۳۳ تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته ۵ هزار و ۱۶۱ تومان و هر پوند نیز با ۸۱ تومان افت نسبت به روز مذکور ۵ هزار و ۸۸۱ تومان تعیین شد.
 


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)