ایجاد اولین کلینیک درمانگری مالی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمودرضا خواجه نصیری در مراسم راه اندازی اولین کلینیک درمانگری مالی در بورس گفت: بنا داریم تا در نمایشگاه سال جاری بانک، بورس و بیمه از دستاوردی رونمایی کنیم که در سال های آینده به نفع اقتصاد و بالابردن جایگاه بازار سرمایه باشد.
 
معاون سابق سازمان بورس افزود: تصمیم گرفته ایم برای بهینه سازی ساختار مالی شرکت ها این کلینیک را معرفی کنیم تا در حقیقت به شرکت هایی که در اقتصاد  تمرکز را بر روی تکنیک، فناوری و تولید می گذارند، کمک کند از دستاورد مالی  بعنوان کمکی بزرگ برای بهبود، ثبات فعالیت ها و افزایش بازدهی استفاده کنند تا در این راستا همه تمایل به سرمایه گذاری پیدا کنند.
 
وی با اعتقاد بر اینکه استواری و بنای اصلی فعالیت و موفقیت شرکت ها در زمان ایجاد و ثبات پایداری آن، مستلزم ساختار مالی مطلوب است، افزود: در این کلینیک به تمامی شرکت ها پیشنهاداتی خواهیم داد و برای استقلال ساختار مالی آنها کمک می کنیم تا با ساختاری بین المللی و ظاهری مدرن، در حوزه مالی سریعتر به بازده مطلوب برسند و بهتر سرمایه گذاران را جذب کنند تا راحت تر به اهداف خود برسند.
 
خواجه نصیری ادامه داد: ما در کلینیک درمان گری مالی سعی بر اصلاح ساختار مالی شرکت ها دارد تا با چسباندن برچسب اعتباری مالی بر روی آنها سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری دعوت کند.