قطعی برق در بیشتر مناطق کرج
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، میزان بارش برف در استان البرز به ویژه در کلانشهر کرج و شهرستان طالقان به بیش از 15 سانتیمتر رسیده است.
همزمان با آغاز بارش برف در کرج شاهد قطعی برق در بیشتر مناطق مرکز استان البرز هستیم که این قطعی تا زمان مخابره این خبر نیز ادامه دارد.
مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استان البرز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: بیش از 50 گروه از شرکت برق استان برای رفع مشکل به نقاط مختلف اعزام شده اند و موضوع به طور جدی پیگیری می شود.
سرهنگ غلامعلی شرق رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج به خبرنگار ایرنا گفت: قطعی برق از شب گذشته باعث خاموش شدن چراغ های راهنمایی در تقاطع های کرج و ایجاد اختلال در رفت و آمد شد.
وی در عین حال گفت: اکنون تلاش شده تا ماموران راهنمایی و رانندگی کنترل تردد در چهارراه ها و تقاطع های کرج را بر عهده گرفته اند تا مشکل ترافیک ناشی از قطعی برق حل شود.
قطعی برق همچنین برخی از خدمات عمومی را با مشکل مواجه کرده به گونه ای که برخی از دستگاه های خدمات رسان نظیر شرکت پست از مردم به علت تاخیر در ارائه خدمات به دلیل قطعی برق عذرخواهی کرده اند.
بارش سنگین و بی سابقه برف در بهار همچنین باعث تعطیلی مدارس شهرستان های طالقان و اشتهارد در استان البرز شد و با وجود بارش بیش از 15 سانتیمتری برف در کرج تصمیمی درباره مدارس این کلانشهر اتخاذ نشده است.
امیرمحمدی معاون عمرانی فرماندار طالقان نیز به خبرنگار ایرنا گفت که راه 10 روستای این شهرستان به دلیل بارش سنگین برف بسته شده و دستگاه های خدمات و امداد رسان در حال رفع مشکل هستند.
برخی از جایگاه های سوخت در سطح شهر کرج نیز به دلیل قطعی برق با مشکل مواجه شده اند.
منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت که این وضعیت آب و هوایی تا عصر دوشنبه ادامه دارد و به مرور ابرها پراکنده شده و فردا سه شنبه این توده بارش از استان خارج می شود.