بررسی عملکرد ۳ صندوق‌­ سرمایه‌گذاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به گفته علی اسلامی بیدگلی، رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی، بازده و رتبه های این صندوق‌ها در بازه‌های زمانی مورد اشاره به شرح زیر است.
    صندوق سرمایه‌گذاری آرمان سپهر آیندگان از صندوق­‌های نوع مختلط است که در یک سال گذشته بین ۱۷ صندوق سرمایه­‌گذاری از نوع مختلط با کسب بازده ۲۹.۷۸ (بیست و نه ممیز هفتاد و هشت صدم) درصدی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته با بازده ۱۷.۳۳ (هفده ممیز سی و سه صدم) درصدی مجددا در رتبه اول قرار گرفته است.
    صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین گلرنگ در میان ۷۳ صندوق موجود از نوع سرمایه­‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت، در یک سال گذشته با بازده ۲۶.۴۶ (بیست و شش ممیز چهل و شش صدم) درصدی در رتبه چهارم این نوع صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری قرار گرفته است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته بازده ۱۳.۴۴ (سیزده ممیز چهل و چهار صدم) درصدی داشته که با این بازده در این مدت رتبه سوم را کسب کرده است.
    صندوق سرمایه­‌گذاری مشترک سبحان در یک سال گذشته بین ۱۰۲ صندوق از نوع سرمایه­‌گذاری در سهام با کسب بازده ۳۱.۳۷ (سی و یک ممیز سی و هفت صدم) درصدی موفق به کسب رتبه هفتم در بین این نوع از صندوق­‌ها شده است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته موفق به کسب بازده ۲۳.۹۲ (بیست و سه ممیز نود و دو صدم) درصدی شده و رتبه چهارم را کسب کرده است. 

17