ایستانیوز: مدیرعامل بیمه معلم در پیامی به همکاران خود ضمن تبریک سال نو به آنان ، ارتقای فرهنگ مشتری مداری در مسیر تحقق سند استراتژیک را سیاست لازم الاجرای این شرکت در سال ۹۷اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، متن کامل پیام محمد ابراهیم تحسیری بدین شرح است:
لحظه های باهم بودن بزرگترین ثروت همه ماست…
سال ۹۶با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و رویداد هایش را نزد تک تک ما به یادگار گذاشت.
بیمه معلم با تمام چالش ها توانست ضمن اجرای کامل تعهدات بیمه ای و خدمت رسانی شایسته به هموطنان اتفاقات خوبی را چون:
عبور پرتفوی شرکت از مرز ۱۰۰۰میلیارد و پیوستن بیمه معلم به باشگاه هزار میلیاردی ها ، قرار گرفتن در لیست ۱۰۰شرکت برتر کشور و کسب عنوان برترین شرکت در برنامه ریزی استرتژیک از بین ۲۷شرکت هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان ، در تقویم صنعت بیمه ثبت نماید که این دستاورد ها جز با همت و اراده راسخ همکاران شایسته ای چون شما میسر نمی شد.
اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو، در پرتو عنایات بیکران خداوندی عزت و کامیابی شما را آرزومندم.
و در انتها سیاست شرکت بیمه معلم را در سال ۱۳۹۷ “ارتقا فرهنگ مشتری مداری در مسیر تحقق سند استراتژیک لازم الاجرا اعلام مینمایم”.