ارتقای فرهنگ مشتری مداری سیاست لازم الاجرای بیمه معلم در سال ۹۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، متن کامل پیام محمد ابراهیم تحسیری بدین شرح است:
لحظه های باهم بودن بزرگترین ثروت همه ماست…
سال ۹۶با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و رویداد هایش را نزد تک تک ما به یادگار گذاشت.
بیمه معلم با تمام چالش ها توانست ضمن اجرای کامل تعهدات بیمه ای و خدمت رسانی شایسته به هموطنان اتفاقات خوبی را چون:
عبور پرتفوی شرکت از مرز ۱۰۰۰میلیارد و پیوستن بیمه معلم به باشگاه هزار میلیاردی ها ، قرار گرفتن در لیست ۱۰۰شرکت برتر کشور و کسب عنوان برترین شرکت در برنامه ریزی استرتژیک از بین ۲۷شرکت هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان ، در تقویم صنعت بیمه ثبت نماید که این دستاورد ها جز با همت و اراده راسخ همکاران شایسته ای چون شما میسر نمی شد.
اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو، در پرتو عنایات بیکران خداوندی عزت و کامیابی شما را آرزومندم.
و در انتها سیاست شرکت بیمه معلم را در سال ۱۳۹۷ “ارتقا فرهنگ مشتری مداری در مسیر تحقق سند استراتژیک لازم الاجرا اعلام مینمایم”.