آمادگی پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر و آسمان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمد زاهدنیا درباره آخرین وضعیت پرداخت خسارت هواپیمای قشم ایر که در مشهد از باند خارج شد، گفت: مراحل کاری برای پرداخت خسارت این هواپیما انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه مشکلی در پرداخت خسارت در بخش هواپیما وجود ندارد، اظهار داشت: بیمه ایران توان و بنیه مالی و فنی برای پرداخت خسارت هواپیماهای آسیب دیده تحت پوشش خود را دارد.
 
هواپیمای فوکر ۱۰۰ قشم ایر شامگاه پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه و هنگام فرود در باند فرودگاه مشهد به دلیل باز نشدن چرخ ها، دچار سانحه شد، اما به مسافران و خدمه آن آسیبی وارد نشد.
 
زاهدنیا همچنین درباره پرداخت خسارت هواپیمای ساقط شده مسیر تهران- یاسوج هواپیمایی آسمان، گفت: بیمه ایران به عنوان شرکت بیمه گر تمامی خسارت این هواپیما را پرداخت خواهد کرد.
 
هواپیمای سقوط کرده ATR شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۶ مسافر و خدمه بعد از برخورد به کوه دنا، سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش ایبنا ، به گفته محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران به ازای هر نفر ۲۱۰ میلیون تومان خسارت از سوی بیمه ایران پرداخت خواهد شد و همچنین بدنه این هواپیما نیز به مبلغ ۳ میلیون یورو تحت پوشش بوده است.