برگزاری کارگاه آموزشی توسط دو شرکت بین المللی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سنا، یاسر فلاح، رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی بورس بانک و بیمه،  ( FINEX 2018) اعلام کرد: اهمیت FINEX 2018  ، دو موسسه بین المللی را بر آن داشت تا در ابتدای روزهای ثبت نام برای جایگزینی غرفه ها، حضور خود را در این رویداد بین المللی قطعی کنند.
 
وی در این خصوص ادامه داد: شرکت EY و موسسه رتبه بندی اعتباری Capital Intelligence دو شرکتی هستند که طی روزهای برگزاری نمایشگاه علاوه بر شرکت در این دوره از نمایشگاه به برگزاری چهار کارگاه آموزشی نیز می پردازند.
 
یاسر فلاح در این خصوص بیان داشت: این چهار کارگاه آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می شود و مدرس آن نیز مقامات ارشد این دو موسسه بین المللی هستند.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه در پایان دوره آموزشی، گواهی نامه هایی به شرکت کنندگان اعطا می شود، ابراز داشت: شرکت در این کارگاه ها نیز برای بازدید کنندگان و غرفه‌ داران با ثبت نام امکان پذیر است.
 
رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2018 ) با بیان اینکه شرکت EY (Ernst & Young)  یکی از چهار شرکت بزرگ بین ‌المللی در ارائه خدمات حرفه ‌ای و تخصصی مالی، حسابرسی و مشاوره مالی و حسابرسی مالیات است، ابراز داشت:  دفتر مرکزی این شرکت در لندن مستقر است و فعالیت این موسسه در زمینه حسابرسی، رتبه‌بندی، مدیریت ریسک فناوری و امنیت، ریسک سرمایه‌گذاری، ریسک بازار، مشاوره حقوقی و غیره است.
 
وی ادامه داد: شرکت رتبه ‌بندی اعتباری  Capital Intelligence نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت کنندگان در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی، بورس بانک و بیمه FINEX 2018 در حال حاضر برای بیش از 300 شرکت و برای 39 کشور در زمینه ابزارهای مالی از جمله اوراق قرضه، صکوک و سایر تعهدات مالی فعالیت می ‌کند.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موسسه Capital Intelligence به عنوان متخصص بازارهای نوظهور، در کشورهای حوزه خاورمیانه، مناطق وسیعی از مدیترانه، اروپای مرکزی و شرقی، جنوب آسیا، آسیای جنوب شرقی، خاور دور، شمال و جنوب آفریقا فعالیت دارد.
 
یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.