اپلیکیشن پات ۴ زبانه شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،صادق فرامرزی مدیر عامل این شرکت گفت: پات تنها اپلیکیشن چندزبانه بین المللی است. و از امروز در تمام شهرهای کشور با توجه به قومیت هر منطقه تبلیغات را برای پات انجام میدهیم.
صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان ایده پرداز و مبدع نرم افزار پات برای روشندلان گفت: چند سالی است که به دلایلی افتخار آشنایی با انجمن روشندلان استان اصفهان راداشتم .ازطریق یکی از دوستانم دراین مدت  متوجه توانایی حیرت انگیز این عزیزان شده بودم، برای اولین بار اقداماتی را برای دستگاه های ای تی ام ویژه نابینایان انجام دادیم که چندان موفق نبود اما در شرکت ایران کیش و بعد از تهیه نسخه نرم افزاری اپلیکشینی پرداخت پات ، به نظرم  رسید که جای خالی سرویس مختص نرم افزار پرداخت برای روشندلان  را باید پرکرد.
وی ادامه داد :خوشبختانه در نسخه نرم افزاری پات به خواستمان رسیدیم وموفق شدیم اولین نرم افزار پرداخت ویژه نابینایان را به کشور ارائه دهیم .  
فرامرزی گفت: ما دراین اپلیکیشن از کمک سه نفر از کاشناسان که جزوروشندلان هستند برای پیش بردن امور این امکان در پات استفاده کردیم ، مرحله به  مرحله امورفنی و نرم افزاری  این کار درداخل ایران کیش  تهیه شد .
وی در ادامه به آمار کاربران اپلیکیشن پات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر  منوی پذیرندگان پات فعال شده است و ۲۳۴۰۰۰ هزار پذیرنده پایانه های فروشگاهی این شرکت کاربر این اپلیکیشن هستند و از طریق پات 
می توانند درخواست هایشان را به شرکت منتقل کنند و حتی گزارش ریز تراکنش دریافت کنند.

شهره آقابابایی مدیر پروژه پات در ادامه این مراسم به ارائه آماری از اپلیکیشن پات پرداخت و گفت:  پات تنها اپلیکیشنی است که این امکان را برای افراد ناببنا فراهم کرده  تا آن ها هم بتوانند از امکانات پات مانند سایر کاربران استفاده کنند.

مدیر پروژه پات اضافه کرد:اپلیکیشن پات را دو سال پیش رونمایی کردیم ولی در سال ۹۶ تمرکز جدی تری بر روی آن صورت گرفت.

از تیرماه سالجاری هر ماه یک سرویس جدید به اپ پات اضافه شده است که می توان به رونمایی از نسخه IOS پات،  انتقال وجه کارت به کارت، درخواست موجودی و پات سلامت اشاره کرد .
در حال حاضر ۲۰ بانک به عنوان مبدا در اپ پات حضور دارند.
آقابابایی افزود: در روزهای نخست بهمن ماه جز اولین pspهایی بودیم که توانستیم درخواست موجودی  را در اختیار کاربران پات بگذاریم.
او در خصوص تاثیر کمپین تبلیعاتی این شرکت در رشد اپلیکیشن پات گفت: کمپین تبلیغاتی در سال ۱۳۹۶ حول پات شکل گرفت و این کمپین منجر به دستیابی به نتایج خوبی شد. در دو سه ماه اخیر در تعداد کاربران و در تعداد تراکنش ها رشد ۱۳۰ درصد رو تجریه کردیم.
پیش بینی میکنیم در اواسط سال ۹۷ جز سه برند برتر  اپ موبایل باشیم.