مدیریت برهان
حادثه پلاسکو  و توجیهات دکتردر صحن علنی مجلس آنقدر دردناک بود که  دیوار هم به صدا درآمد. در  حالی که چیزی  به انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده ,ناگهان در حاشیه  جلسه در خصوص عذرخواهی از مردم یکی گفت:" بخاطر اینکه بعضی ها فکر می کنند بزرگتر از این هستند که معذرت خواهی کنند , گزارشی برای مجلس  تهیه کردم که از این به بعد  مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند, ما راهی جز عذرخواهی از مردم عزیزمان  نداریم .!!!" وی که  به گفته شاهدان و ناظران تاکنون کسی صدایش را نشنیده بود ,خیلی  ریز و بدون هزینه  تمایل داشت   با بیان این جملات مراتب خاکساری ,اعتذار و قدردانی را نسبت به مردم عزیز کشور در انتخابات بعدی   اعلام نماید.در این بین یکی دیگر ازنمایندگان  که به شدت از اقدام متهورانه  وی و دکتر شوکه شده بود  گفت : امروز می خواهم داد بزنم !چرا  سه سال پیش نردبان نداشتید؟!چرا آنقدر آب به پلاسکو  بستید که  فروریخت؟! فکر کردید خیلی هنر کردید با آن نردبانهای  بی مصرف و شیلنگ های  اسمال سایزتان ؟ اگر به قول خودتان  نردبان ها و شیلنگ ها تان سایز بلندند  پس لابد خودتان مشکل دارید که از مردم عذر خواهی نمی کنید..."
این جنجالها و هیاهوها زمانی اتفاق افتاد که  از نمایندگان اصرار و ازدکترانکار که از عذرخواهی خبری نیست که نیست  و مقصر قانونی وزارت کار است نه شهرداری  چون :"تجهیزات سازمان آتش نشانی  برای مهار آتش سوزی پلاسکو کافی بوده و نیاز به بالگرد نبوده.  استفاده شهرداری از بالگردهای سازمان امداد و نجات,فقط  برای جلوگیری از شیوع طاعون  و ضد عفونی آوارها در هنگام بروز زلزله بزرگ است. !!!. 
وی که شدیداً اصرار به مقایسه سرعت کار حادثه پلاسکو با حادثه 11 سپتامبر داشت  در مورد مدیریت برهان شهرداری و پاسخگویی  گفت: اولاًحسب وظیفه و اطاعت امر تا  همین چند روز پیش درگیر مراسم کفن و دفن و ختم و عزاداری و سوگواری همکاران  و آب و جارو محل حادثه بودیم  و همین شد که دیر شد. دوماً چه کسی گفته که مدیریت بحران نداریم در حادثه پلاسکو آتش نشانان  2.5 دقیقه  در محل حاضر شدند  در صورتی که در 11 سپتامبر به بنده گزارش شده که  5 دقیقه طول کشید.کار آوار برداری و یافتن اجساد در 11 سپتامبر هشت ماه طول کشید در صورتی که  در پلاسکو 9 روزه انجام شد وخوشبختانه بجز چند جسد  اجساد دیگری پیدا نشد!!! در ثانی لازم است خاطر شریف تان بیاورم در حوادث  قطار نیشابور 120 نفر کشته و مفقود  و در اتوبان قم 120نفر سوختند کسی معذرت خواهی نکرد  حالا بخاطر 20 نفر  انتظار عذرخواهی دارید؟ !!! و این گونه شد که  دیوار به صدا درآمد و بعضی ها فریاد زدند...