برتری دوباره ایران کیش درIMI۱۰۰ افتخاربزرگی بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد هادی پور معاون طرح و برنامه شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه برگزیده شدن به عنوان برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع به نوبه خود افتخار بزرگی است، با اشاره به کسب این مقام در دو سال پیاپی گفت: این جایزه، درهفت رده توسط سازمان مدیریت صنعتی تقسیم بندی ودراولین رده، اندازه و رشد یک شرکت سنجیده می شود.
 وی افزود : ایران کیش براساس شاخص های مختلفی مانند فروش، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، دارایی ها، رشد دارایی ها، تعداد کارکنان و رشد اشتغالزایی دراین زمینه ارزیابی شده است وتوانسته برای دوسال متداول رتبه اول را کسب کند.
هادی پور تاکید کرد:100 IMI معتبرترین جایزه های صنعتی در سطح کشور را در حوزه های مختلف تولید و خدمات به شرکت های دولتی و خصوصی اهدا می کند.
وی درپاسخ به این سوال که کسب این رتبه به صورت پیاپی ظرف دوسال چه مزیتی برای ایران کیش دارد اظهارداشت: این موضوع بیانگر آن است که براساس سیاستگذاری های هیئت مدیره ،مدیرعامل و صاحبان سهام و مدیران ارشد شرکت ایران کیش ، برنامه های عملیاتی براساس استراتژی هایی که تدوین شده بود پیش رفته است این شرکت، هم اکنون به سهمی از بازار در حوزه های عملیاتی ، در آمدی و دارایی رسیده که شایسته این رتبه دانسته شده است .
هادی پور گفت: کسب دوباره این جایزه نشان داد حرکت مثبت سال گذشته در سال جاری نیز به صورت مستمر تداوم داشته است .
معاون طرح و برنامه ایران کیش ، ثبات مدیریت، برنامه ریزی های استراتژیک و تعهد سرمایه های انسانی به این برنامه ریزی را عامل کسب این موفقیت دانست و خاطرنشان ساخت: ایران کیش باید همواره در خدمات تمایز ایجادکرده وهمیشه جزو اولین ها باشد.
وی تاکید کرد : هدف این شرکت سرآمدی در صنعت پرداخت است.