سود هر سهم "پرداخت" ۱۷۴۷ ریال اعلام شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت به پرداخت ملت با نماد "پرداخت" با سرمایه ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریالی و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده میان‌ دوره‌ای در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ «سود (زیان) خالص هر سهم» را ۱۷۴۷ ریال اعلام کرد که با افزایش ۱۱۵ درصدی به نسبت دوره مشابه در سال قبل مواجه شده است.
 
بر اساس شفاف‌سازی پرداخت «درآمدهای عملیاتی» این شرکت بر اساس صورت سود و زیان در دوره یادشده معادل ۹,۳۴۳,۴۸۵ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۵ افزایش ۲۴۹ درصدی را تجربه کرده است. همچنین «سود (زیان) عملیاتی» شرکت به پرداخت در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ برابر با ۲,۳۳۳,۱۲۲ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۹۸ درصدی را ثبت کرده است.
 
بر اساس این گزارش، «سود (زیان) ناخالص» این شرکت در ۹ ماه اول ساری جاری معادل ۲,۳۵۵,۱۹۹ میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۹۷ درصدی همراه شده است. درحالی‌که «سود (زیان) خالص» شرکت به پرداخت ملت در دوره یادشده معادل ۱,۶۵۹,۶۵۸ میلیون ریال اعلام‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۱۵ درصدی را رقم‌ زده است.
 
همچنین بر اساس اطلاعات میان‌دوره‌ای صورت سود و زیان "پرداخت"، «سود (زیان) پایه هر سهم» در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ معادل ۱,۷۴۷ میلیون ریال درج‌ شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ با افزایش ۱۱۵ درصدی اعلام‌ شده است.
 
افزون بر این، «سود قابل تخصیص» شرکت به پرداخت ملت بر اساس صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی نشده در دوره یادشده معادل ۱,۷۶۳,۹۸۵ میلیون ریال برآورده شده که به نسبت دوره مشابه در سال ۹۵ با افزایش ۱۲۳ درصدی مواجه شده است. همچنین «سود (زیان) انباشته‌ پایان‌ دوره» در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ معادل ۱,۷۶۳,۹۸۵ میلیون ریال اعلام‌شده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.
 
همچنین بر اساس اطلاعات میان‌دوره‌ای ترازنامه شرکت به پرداخت ملت با نماد "پرداخت" که با سرمایه ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال در بازار سهام فعال است. «موجودی نقد» را بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده میان‌ دوره‌ای در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ به میزان ۱,۱۸۸,۶۵۱ میلیون ریال اعلام کرده که این رقم به نسبت ۳۰ اسفندماه سال ۹۵ با افزایش ۱۲۷۲ درصدی مواجه شده است.
 
افزون بر این، بر اساس صورت‌های مالی "پرداخت" «جمع دارایی‌های جاری» این شرکت در دوره مذکور معادل ۳,۱۷۴,۲۴۳ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۵ با افزایش ۱۲۷ درصدی روبرو بوده است.
 
صورت‌های مالی این شرکت بیانگر این است که «دارایی‌های نامشهود» در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ معادل ۱,۷۳۹ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال ۹۵ با کاهش ۱۹ درصدی مواجه شده است. همچنین «دارایی‌های ثابت مشهود» با کاهش ۲ درصدی به نسبت ۱۲ ماه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۵ در این دوره به ۳,۴۳۳,۶۷۲ میلیون ریال رسیده است.
 
بر اساس این گزارش، «جمع دارایی‌های» شرکت به پرداخت ملت برابر با ۶,۶۸۴,۳۲۴ میلیون ریال که به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی مواجه شده است.
 
بر اساس اطلاعات درج‌شده در صورت‌های مالی ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ «جمع بدهی‌های جاری» این شرکت معادل ۲,۹۶۱,۱۳۳ میلیون ریال که با افزایش ۹۰ درصدی به نسبت ۱۲ ماه سال گذشته برخوردار بوده است. همچنین «جمع بدهی های»  این شرکت به نسبت پایان سال گذشته با افزایش ۴۱ درصدی در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ به ۳,۸۷۵,۳۳۹ میلیون ریال رسید.
 
افزون بر این، در این دوره مالی سرمایه شرکت به پرداخت ملت بدون تغییر برابر ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ثبت‌ شده است. همچنین «اندوخته قانونی» این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۹۶ بدون تغییر به نسبت پایان سال گذشته معادل ۹۵,۰۰۰ میلیون ریال در اطلاعات مالی این شرکت موجود است.
 
بر اساس این گزارش، «جمع حقوق صاحبان سهام» در ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۶ معادل ۲,۸۰۸,۹۸۵ میلیون ریال است که به نسبت پایان سال مالی گذشته با افزایش ۲۷ درصدی مواجه شده است.