معرفی کوثر در جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ همایش شرکت های برتر ایران با معرفی ۱۰۰ شرکت برتر از نظر میزان فروش و درآمد به کار خود پایان داد و موسسه اعتباری کوثر توانست رتبه ۵۱ را در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران کسب نماید.  
 
محمد علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این همایش گفت: معرفی شرکت‌های برتر ایران بر اساس رتبه‌ بندی ۱۰۰ IMI، شفاف سازی فضای کسب و کار و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این همایش است.
 
منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این همایش عنوان داشت: حضور شرکت های ایرانی در فضای بین المللی اگر چه سخت است ولی با هدایت، رهبری و تدبیر  می توانیم آن را مدیریت کنیم.
 
وی افزود: ارزیابی های انجام شده توسط سازمان مدیریت صنعتی یک نشانه و یک شاخص است که امکان ارتقاء و پیشرفت آن نیز وجود دارد. محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش گفت: ۵۳ درصد صادرات غیر نفتی کشور در اختیار ۱۰۰ شرکت برتر این همایش است که نیاز است توجه جدی تری به صادرات غیر نفتی شود.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: اقدامات خوبی در حوزه عمران و سازندگی در دوران پسا برجام در کشور اتفاق افتاده که شایسته است در زمینه اطلاع رسانی این اتفاق های مثبت اقدام جدی تری انجام شود.