از صراف بانک ملت آنلاین ارز بخرید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هادی سپانلو در مراسم رونمایی از ۴ محصول جدید بانک ملت گفت: کیف پول الکترونیک برای اولین بار از سوی بانک ملت ارایه خواهد شد.
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهار داشت: در هفت ماه گذشته بالغ بر یک و نیم میلیون نفر در سیستم همراه بانک پلاس بانک وارد شده‌اند.
وی افزود: خدمات جدید بانک امکان ارایه خدمت در قالب همراه پلاس به مشتریان تمام بانک‌ها را دارد. در عین حال کیف پول الکترونیک قابلیت شارژ داشته و افراد می‌توانند به جای همه حساب‌ها تبادلات و خریدها را بدون نیاز به رمز و سایر اطلاعات در محیط امن انجام دهند.
این مسئول در بانک ملت تاکید کرد: واریز وجه به حساب افراد با شماره موبایل در قالب کیف پول امکانپذیر است و کیف پول باعث می شود افراد بتوانند بدون نگرانی مبالغ را جابجا کنند.
سپانلو دومین محصول بانک را فعالیت صراف بانک برشمرد و افزود: در قالب توریست کارت امکان پرداخت وجه نقد و خرید آنلاین وجود دارد.
وی، امکان تبادل ریال با دلار و یورو در قالب صراف الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: توریست کارت صرفا برای افراد خارجی پیش‌بینی شده است.
مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهار داشت: این دستگاه برای اولین بار در هتل عباسی اصفهان فعال می‌شود.
سپانلو ادامه داد: سومین محصول بانک ملت، سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی است که ویژگی‌های فین‌تکی دارد و نیاز به مراجعه به بانک نیست. صندوق های تک شعبه ای و خانگی جامعه هدف بانک است و در حال حاضر ۱۴۴۶ صندوق در بانک فعال است.
وی افزود: این سامانه هم اکنون فعال است و گزارش‌های مختلفی را می‌توان از این سامانه دریافت کرد. همچنین اتصال به این سامانه و فعالیت در ۶ مرحله قابل انجام است و بزودی اپ موبایلی این سیستم نیز ارائه خواهد شد.
سپانلو تصریح کرد: چهارمین محصول سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی کسب و کار است.