رشد ۱۶۵ تومانی قیمت دلار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امروز و در بازار آزاد (تا لحظه تنظیم این خبر) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان فروخته می شد.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در مدت مشابه شاهد رشد ۴ هزار و ۵۰۰ تومانی بود و یک میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شد. نیم بهار آزادی با یک هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز پنجشنبه ۷۶۱ هزار تومان به فروش می رسید و ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان افزایش ۴۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شد.
 
قیمت سکه گرمی با این حال امروز در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه ۳۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار و ۵۳۹ تومان افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود.
 
صرافی های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۱۶۵ تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه ۴ هزار و ۷۱۸ تومان می فروختند. همچنین هر یورو با ۲۰ تومان رشد نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۶ هزار و ۴ تومان و هر پوند نیز در مدت مشابه بدون تغییر ۶ هزار و ۷۹۷ تومان داد و ستد می شد.

 

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز                               

 پنج‌شنبه    شنبه 

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۵۲۲۳۰۰ ۱۵۴۰۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۴۸۲۰۰۰ ۱۴۸۶۵۰۰

نیم سکه

۷۵۹۵۰۰ ۷۶۱۰۰۰

ربع سکه

۴۵۲۵۰۰ ۴۵۷۵۰۰

سکه گرمی

۳۰۱۵۰۰ ۳۰۱۵۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۴۷۰۶۱ ۱۴۸۶۰۰

دلار

۴۵۵۳ ۴۷۱۸

یورو

۵۹۸۴ ۶۰۰۴

پوند

۶۷۹۷ ۶۷۹۷