خدمات نوآورانه بانک رفاه در عرصه بانکداری الکترونیک
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) و به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه، این بانک در راستای ماموریت خود در فاصله سال های ۹۲ تا ۹۶  با تمرکز بر امر تحقیق، توسعه و نوآوری، اقدام به ایجاد و ارائه چندین خدمت مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده است که از آن میان در دو مورد برنده جایزه نوآوری در سطح ملی نیز شده است. مهم ترین خدمات نوین ارائه شده در بانک عبارتند از:
 
•          سامانه تبلت بانک رفاه ، برنده جایزه جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۹۵
 
•          سامانه مدیریت مالی شخصی(سمیم)، برنده جایزه نوآوری جشنواره دکتر نوربخش سال ۹۵
 
•          راه اندازی سامانه مدیریت عملیات یکپارچه نظارت بر حسابهای مشتریان سازمانی و شرکتی(معین)
 
•          سامانه پرداخت شناسه دار جهت مشتریان حقوقی(جایگزین الکترونیکی مناسبی برای صدور چک)
 
•          سامانه پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی
 
•          سامانه تسویه با داروخانه ها و بیمارستانهای طرف قرارداد تامین اجتماعی
 
•          سامانه بورس کالا و سامانه معاملات آنلاین سهام
 
•          طرح به کارگیری سیم کارت رایتل بجای کارت بانکی با استفاده از فناوری NFC گوشی هوشمند
 
•          ارائه اپلیکیشن موبایلی رفاه پرداخت
 
•          ارائه خدمت برداشت وجه از خودپرداز بدون کارت
 
•          ارائه کارت اعتباری "کارا کارت