تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۵ بانک پارسیان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،پس از تعیین هیات رئیسه و قرائت پیام هیات مدیره دکتر پرویزیان مدیر عامل بانک گزارش فعالیتهای بانک در سال 1395 را برای سهامداران ارائه نمود. سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک قرائت گردید و مدیران بانک ضمن ارائه توضیحات در خصوص موارد ذکر شده در آن به سوالات سهامداران پاسخ گفتند و در انتها صورتهای مالی با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.
از دیگر مصوبات مجمع عمومی‌ عادی سالانه بانک پارسیان، انتخاب روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی‌ این بانک و همچنین انتخاب موسسه حسابرسی دایا رهیافت و شرکت دش وهمکاران به ترتیب به عنوان حسابرس مستقل وبازرس قانونی اصلی و بازرس علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه اعضای هیات مدیره غیر موظف و حق الزحمه حسابرس و بازرس بود. شایان ذکر است ، دراین مجمع، پاداشی برای اعضای هیات مدیره در نظر گرفته نشده است. 
بانک پارسیان در پایان سال 1395، 13 درصد از منابع شبکه بانک های خصوصی عضوکانون بانک ها و مو سسات اعتباری خصوصی را در اختیار داشته است. همچنین این بانک در سال 95 در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی وکمک به رونق تولید و کسب و کار با رعایت اصول و بخش‌نامه‌های مرتبط بالغ بر ١٢٧هزار میلیارد ریال تامین مالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی (بنگاه های اقتصادی) در بخش های مختلف اقتصادی انجام داده است.