اعتبار ملی و جهانی بانک ملی ثمره اعتماد دیرین مردم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی به همراه هیاتی متشکل از مدیران عالی بانک از اداره امور شعب استان فارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و موارد مطروحه استان قرار گرفت.
 
وی در این بازدید با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی جامعه نسبت به بانک ملی ایران بر اساس خود آگاهی و خردورزی مشتریان در عرصه جهانی و بین المللی است، عنوان کرد: این بانک یک سرمایه ملی و مردمی است که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق قوم ایرانی دارد.
 
پناهی با اشاره به اینکه بانک ملی ایران در تمامی مقاطع تاریخی، همواره از اعتماد عمیق مردم نسبت به خود با تمام وجود صیانت کرده است، تاکید کرد: سرعت عمل و پیشرفت روز افزون بانک ملی ایران در حوزه های انفورماتیک و ارزی بیانگر اراده محکم این بانک در توسعه بر مبنای استانداردهای جهانی است چرا که امروزه بانکداری در کشورهای پیشرفته دنیا با شتاب بسیاری به سمت خدمات محوری گام بر می دارد.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیکی را مهمترین مسئولیت اجتماعی این بانک دانست و ادامه داد: بانک ملی ایران می تواند در قالب ارائه خدمات الکترونیکی آسان و قابل دسترس، در توسعه فرهنگی و رفاهی مردم و جامعه سهم قابل توجهی را ایفا کند.
 
پناهی تغییر نگرش در فرایندهای سنتی مدیریت را لازمه ارتقاء عملکرد سازمان قلمداد کرد و افزود : تمرکز بر تنوع محصولات بانک ملی ایران در بخش آی تی، این بانک را در ردیف سازمان های پیشرو از حیث نوآوری در خدمات انفورماتیکی قرار داده است و  سامانه بام ، یکی از جذاب ترین محصولات حال حاضر سیستم بانکی در حوزه آی تی است.
 
وی از رونمایی سایر محصولات حوزه آی تی بانک ملی ایران با در نظر گرفتن سلائق و نیازهای مشتریان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تغییر نگرش در حوزه های بازاریابی یکی از ضرورت های بانکداری نوین است و بر همین اساس نگرش بازاریابی باید به سمت و سوی مشتریانی که حوزه فعالیتشان بر مبنای توسعه و رونق اقتصادی آحاد جامعه است، سوق داده شود.
 
پناهی در خصوص وصول مطالبات بانک ملی ایران گفت: وصول مطالبات از حیث اینکه بانک ملی ایران را نسبت به مشارکت بیشتر در طرح های اقتصادی مبتنی بر منافع عمومی جامعه توانمند می سازد ، دارای اهمیت است.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران کارمزد محوری را مهمترین رویکرد بانکداری نوین دانست و بیان کرد: کارمزد بانکی باید در قبال ارائه خدمات شایسته و در خور مشتریان، دریافت شود.
 
همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک در این بازدید ضمن ارایه گزارش عملکرد اداره امور استان فارس، همبستگی سازمانی را لازمه ارتقاء جایگاه سازمان دانست و گفت: پیشرفت و توسعه کشور در نتیجه مسئولیت پذیری هر فرد و سازمان است.