پرداخت خسارت بیش از یک میلیارد تومانی در یک حادثه رانندگی
به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، راننده سواری پژو ۴۰۵با خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ (۲۰۹هزار و ۴۰۰تومان) به تعهد ۱میلیارد و ۲۴۷میلیون و ۵۰۰هزار تومانی برای فوت ۱نفر  و مصدومیت شدید سرنشین دیگری در یک حادثه توسط بیمه پاسارگاد عمل نمود.
بر اساس گزارش های دریافتی، در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ ، در کیلومتر ۶۵محور کرمان به بم واژگون شده و یک نفر سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست می دهد و بر اثر شدت حادثه خسارت تعدد دیات برای سرنشین دیگر خودرو تعیین می شود.
در پی گزارش حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن با تشکیل پرونده‌ در شعبه کرمان و بررسی این پرونده در راستای حمایت از وراث حادثه دیده مبلغ این خسارت ، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.
گفتنی است مصدوم حادثه مشمول چندین فقره دیه کامل بابت صدمات وارده بود و خسارت تعدد دیات ایشان در مجموع بالغ بر ۴۹۵نفر شتر معادل مبلغ ۱میلیارد و ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان محاسبه شد و در مجموع با پرداخت خسارت سنگین این حادثه به مبلغ ۱میلیارد و ۲۴۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان به ورثه متوفی و ولی مصدوم از محل بیمه نامه ، مقصر حادثه توانست توسط بیمه پاسارگاد به تعهد خود در قبال این حادثه عمل نماید.