دلار ۵۳ تومان ارزان شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز افت یک هزار و ۵۰۰ تومانی را نسبت به روز گذشته شاهد بود و یک میلیون و ۴۹۱ هزار تومان داد و ستد می‌شد.
 
در عین حال هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز با ۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۷۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۵ هزار تومان افت ۴۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شد. امروز و در بازار آزاد همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۸۹ هزار تومان معامله می‌شد.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۱۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود. صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۵۳ تومان افت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد می‌کردند. هر یورو با ۱۰۳ تومان کاهش در مدت مشابه ۵ هزار و ۶۹۰ تومان و هر پوند با ۲۱۷ تومان افزایش ۶ هزار و ۶۶۰ تومان به فروش می‌رسید.

 

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

شنبه یکشنبه دوشنبه سه‌شنبه چهارشنبه

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۵۰۷۳۰۰ ۱۵۲۴۰۰۰ ۱۵۲۶۸۰۰ ۱۵۳۸۰۰۰ ۱۵۱۷۵۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۴۷۴۰۰۰ ۱۴۸۲۵۰۰ ۱۴۹۰۰۰۰ ۱۴۹۲۵۰۰ ۱۴۹۱۰۰۰

نیم سکه

۷۳۰۵۰۰ ۷۳۰۵۰۰ ۷۳۹۵۰۰ ۷۵۱۰۰۰ ۷۴۶۵۰۰

ربع سکه

۴۲۹۰۰۰ ۴۳۷۰۰۰ ۴۳۹۵۰۰ ۴۵۰۵۰۰ ۴۴۵۵۰۰

سکه گرمی

۲۸۳۰۰۰ ۲۸۵۰۰۰ ۲۸۷۰۰۰ ۲۹۲۰۰۰ ۲۸۹۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۴۱۳۶۰ ۱۴۲۵۸۰ ۱۴۴۲۰۰ ۱۴۴۸۰۰ ۱۴۴۸۰۰

دلار

۴۵۱۰ ۴۵۹۲ ۴۶۱۸ ۴۶۲۰ ۴۵۶۷

یورو

۵۶۰۵ ۵۸۵۰ ۵۸۳۵ ۵۷۹۳ ۵۶۹۰

پوند

۶۱۶۸ ۶۲۷۱ ۶۳۶۳ ۶۴۴۳ ۶۶۶۰