دلار ۴۶۱۸تومان شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد با ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز افزایش ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را نسبت به روز گذشته شاهد بود و یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.
در عین حال هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز با ۹ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۷۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش ۴۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شد. امروز و در بازار آزاد همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز با ۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۸۷ هزار تومان معامله می‌شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با یک هزار و ۶۲۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود. صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۲۶ تومان رشد نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۶۱۸ تومان داد و ستد می‌کردند. هر یورو با ۱۵ تومان افت در مدت مشابه ۵ هزار و ۸۳۵ تومان و هر پوند با ۹۲ تومان افزایش ۶ هزار و ۳۶۳ تومان به فروش می‌رسید.

 

نوع سکه و ارز

شنبه یکشنبه دوشنبه

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۵۰۷۳۰۰ ۱۵۲۴۰۰۰ ۱۵۲۶۸۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۴۷۴۰۰۰ ۱۴۸۲۵۰۰ ۱۴۹۰۰۰۰

نیم سکه

۷۳۰۵۰۰ ۷۳۰۵۰۰ ۷۳۹۵۰۰

ربع سکه

۴۲۹۰۰۰ ۴۳۷۰۰۰ ۴۳۹۵۰۰

سکه گرمی

۲۸۳۰۰۰ ۲۸۵۰۰۰ ۲۸۷۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۴۱۳۶۰ ۱۴۲۵۸۰ ۱۴۴۲۰۰

دلار

۴۵۱۰ ۴۵۹۲ ۴۶۱۸

یورو

۵۶۰۵ ۵۸۵۰ ۵۸۳۵

پوند

۶۱۶۸ ۶۲۷۱ ۶۳۶۳