خرید بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد برای ذینفعان، به جای دریافت خسارت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، انتشار عناوین متعدد کتاب کودک و نوجوان با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم بیمه‌ای به زبان ساده و از سنین پایین توسط شرکت‌های بیمه، مشارکت‌پذیری و انسجام همه شرکت‌ها در رواج بیمه‌های زندگی در میان تمام اقشار جامعه، اتفاقات مثبتی را در صنعت بیمه کشور رقم زده است.
اتفاقی که برای یکی از بیمه‌گذاران بیمه سرمد به وقوع پیوست، اگر چه بسیار تلخ و ناگوار بود، اما نشان از نتایج مطلوب اقدامات صورت گرفته در صنعت بیمه کشور می‌باشد.
در پی فوت یکی از بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی بیمه سرمد، پدر متوفی (ولی قهری ذینفعان فوت بیمه‌شده) در اقدامی هوشمندانه و دوراندیشانه به جای دریافت مبلغ خسارت به مبلغ 3/8 میلیارد ریال، کل مبلغ را برای خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری برای ذینفعان متوفی اختصاص داد.
پدر آن مرحوم، تمام مبلغ خسارت مذکور را که به عنوان بزرگترین خسارت بیمه‌های زندگی این شرکت در این رشته از بدو تاسیس تاکنون به وقوع پیوسته بود، برای خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری برای ذینفعان متوفی هزینه نمود و مابقی را به عنوان اندوخته بیمه‌نامه آنان، نزد شرکت پس‌انداز کرد.
شرکت بیمه سرمد ضمن تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم، از خداوند منان علو درجات را برای ایشان آرزومند است.