پست بانک بزرگترین خرده بانکدار کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق افزود: درحال حاضر پست بانک ایران در شبکه بانکی به عنوان بزرگترین خرده بانکدار کشور است و این مهم مرهون یک دهه تلاش و زحمت دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی است.
صباغی تصریح کرد: درواقع همه مسئولان به اتفاق ما را به واسطه عملکرد شایسته و بی نظیرمان به عنوان خرده بانکدار معرفی کردند.
عضو هیات تاکید کرد: رسالت و نقش خرده بانکداری پست بانک موجب شد تا دولت و مجلس این بانک را به عنوان یکی از بانک های عامل قدرتمند برای طرح اشتغال زائی روستائی در راستای توسعه این مناطق انتخاب کرده و مسئولیت خطیری را برای آن تعیین نماید.
وی اظهار داشت: اقتصاد بانک محور کشورمان عملا حضور بانکی تمام عیار را برای توسعه روستائی احساس نیاز می کرد و براین باور رسید که بهترین بانک برای این مهم پست بانک است.
صباغی بیان داشت: باجه های بانکی رکن اعتباری پست بانک هستند و مسئولان باجه ها که همه بخش خصوصی هستند پس از یک دهه تلاش صادقانه توانستند این رسالت بزرگ را به همه اثبات نمایند. درواقع این فرصت و بستر دراختیار ما قرار گرفته که بتوانیم در امر توسعه روستائی کشور نقش بی بدیل باجه ها را محرز نمائیم.
وی عنوان کرد: پست بانک ایران اگر امروز بانک عامل صندوق توسعه ملی و طرح اشتغال روستائی است، مدیون تلاش های یک دهه انسان های بی ادعا هست که با سلامت کار کردند و بانک را به این جایگاه رساندند.
صباغی درپایان تاکید کرد: باجه های بانکی یاوران پست بانک هستند و باید قدرشان به خوبی بدانیم و ارج نهیم.