بیمه آرمان افزایش سرمایه می دهد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  ‌با توجه به جزء «ب» ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، سایر اندوخته ها به منظور رعایت ضوابط تامین حداقل سرمایه موضوع که در ۱۶ دی ماه ۹۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
 
لازم به ذکر است، انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب در مجمع عمومی فوق العاده است.
 
آخرین اطلاعات مالی
 
این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه آرمان که با نماد «آرمان» در بازار پایه «ج» فرابورس فعالیت دارد، متوقف است.
 
همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۱۱۱.۲۵ مرتبه و «EPS» آن نیز ۸ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.
 
سهامداران عمده
 پنج سهامدارعمده بیمه بیمه آرمان، شامل «بانک ایران زمین با ۱۹.۷۸۰ درصد، بانک تات با ۱۷ درصد، بانک گردشگری با ۱۵.۵۱۰ درصد، جامدسازان آرمان با ۹ درصد و سرمایه گذاری ایرانیان با ۷.۸۲۰ درصد» است.