کشف قیمت ۹۲۲ هزار ریالی اخزا۶۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازاهای مالی(ایستانیوز)به نقل از فرابورس ایران، در جریان بازار امروز شنبه 23 دی ماه شاخص کل فرابورس با 10 واحد رشد به ارتفاع 1087 واحدی رسید که عمده بار مثبت بر آیفکس از جانب نمادهای پتروشیمی و پالایشی رقم خورد.
 
بر این اساس نمادهای معاملات «مارون»، «زاگرس»، «دماوند»، «شراز»، «شاوان» و «شرانل» تا سطح حداکثر 6.6 واحد تاثیر مثبت بر این نماگر داشتند.
 
این در حالی است که نماد «هرمز» از گروه فلزات اساسی تا حدود 0.7 واحد تاثیر منفی بر شاخص کل فرابورس داشت.
 
با صعود امروز آیفکس بازدهی این نماگر از ابتدای سال به 23 درصد رسید 
 
نگاهی به مبادلات انجام شده در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس نیز نشان می‌دهد مبادله 101 میلیون سهم، ارزش 254 میلیارد ریالی این میزان مبادلات را رقم زده است و به ترتیب نمادهای «ذوب» و «سمگا» بالاترین حجم و ارزش معاملات را در این دو بازار تجربه کرده‌اند.
 
در جریان معاملات بازار همچنین شاهد بازگشایی نمادهای «فزرین»، «قاسم»، «اتکام»، «بنو» و «شتهران» بودیم.
 
سهامداران همچنین امروز اقدام به دادوستد نزدیک به 222 میلیون سهم به ارزش بیش از 256 میلیارد ریال در مجموع سه تابلو معاملاتی بازار پایه کردند.
 
خریداران و فروشندگان اوراق تسهیلات مسکن نیز 77 هزار ورقه تسه به ارزش 57 میلیارد ریال را در میان خود دست به دست کردند و نماد تسه آذرماه 96 همچون روزهای گذشته بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفت.
 
قیمت این اوراق در حال حاضر در بازه 727 هزار تا 748 هزار ریال مورد معامله قرار می‌گیرد.
 
 
 
کشف قیمت 922 هزار ریالی اخزا601 
 
طبق برنامه امروز اسناد خزانه اسلامی با نماد «اخزا601» در بازار اوراق با درآمد ثابت برای نخستین بار عرضه و هر ورقه از آن 922 هزار ریال کشف قیمت شد.
 
این اوراق هشتم مردادماه سال جاری منتشر شده و دارای سررسید یک‌ساله است. در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز در مجموع 455 هزار ورقه به ارزش 414 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.