بیمه نوین به مجمع فوق العاده می رود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان شرکت بیمه نوین اعلام شد.
 
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه نوین مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را روز یکشنبه یک بهمن ماه ۹۶ برگزار می کند.
 
بر این اساس کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه نوین ساعت ۹ صبح روز یکشنبه یک بهمن ماه ۹۶ به محل دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شهید سنجابی «بهروز» پلاک ۱۱ مراجعه کنند.
 
دستور جلسه  مجمع
 
لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه نوین اعلام شده است.
 
آخرین اطلاعات مالی
 
این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه نوین که با نماد «نوین» در بازار بازار پایه «ب» فرابورس فعالیت دارد، باز است و هیچ گره معاملاتی برای این سهم وجود ندارد.
 
همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۱۱.۷۶ مرتبه و «EPS» آن نیز ۸۴ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.
 
سهامداران عمده
 
افزون بر این، ، پنج سهامدار عمده بیمه اتکایی امین، شامل «بانک اقتصاد نوین با ۱۹.۸۹۰ درصد، تامین سرمایه نوین با ۱۷.۸۷۰ درصد، تامین سرمایه بانک ملت با ۱۷.۶۶۰ درصد، صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی نوین پیشرو با ۷.۰۸۰ درصد و توسعه صنایع بهشهر با ۳.۹۸۰ درص» است.