بیمه ایران کاشت مو بیمه می‌کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، «کاشت مو به روش نوین آمریکایی؛ با ضمانتنامه بیمه ایران و تخفیف ویژه». این مطلب، پیامکی تبلیغاتی از سوی یکی از موسسات کاشت مو بود که به طور گسترده برای دارندگان خط های همراه ارسال شد.
 
پیگیری های ایبِنا نشان می دهد که بیمه نامه کاشت مو از جمله بیمه های مسئولیتی است که اخیرا در بیمه ایران طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شده است.
 
در حالی که در هفته های اخیر و همزمان با زلزله های مداوم در بسیاری از شهرهای کشور بحث های مختلفی درباره بیمه نبودن بیش از ۹۰ درصد از منازل مسکونی در محافل بیمه ای کشور در جریان است و براساس آمار اعلام شده از سوی رییس کل بیمه مرکزی بیش از ۷۰ درصد از خودروها فاقد بیمه بدنه هستند، اما تنها شرکت بیمه دولتی اقدام به پوشش ریسک کاشت مو کرده است.
 
براساس آمار اعلام شده از سوی عبدالناصر همتی، ۷۰ درصد از ظرفیت های بیمه در کشور خالی است؛ بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ریسک در کشور وجود دارد که نیاز به پوشش های بیمه ای دارند و تنها ۳۰ درصد از آنها دارای پوشش بیمه ای هستند. صنایع کشور از کم بیمگی رنج می برند.
 
رییس شورای عالی بیمه از تمامی شرکت های بیمه و حتی بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی خواسته است تا برای پر کردن ظرفیت های خالی بیمه ای در کشور تلاش کنند. به نظر می رسد شرکت های بیمه به جای طراحی بیمه نامه های اینچنینی بهتر است راهی برای افزایش جذابیت بیمه های زندگی، بدنه خودرو، آتش سوزی، تکمیلی درمان و ... پیدا کنند.