استقبال ناچیز از موبایل بانک در نظام بانکی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امجد خضری در مراسم نصب ده هزارمین دستگاه خودپرداز سالنی GRG گفت: انتظار داریم بعد از نصب این دستگاهها بسترسازی لازم برای اتصال به بسترهای جهانی شویم. 
وی افزود: وقتی بانکداری الکترونیک تعریف می شود سطح اول خیلی کم و سطح دوم را متوسط و سطح سوم تراکنش ها را وسیع می دانیم که می تواند مبتنی بر تلفن همراه یا ثابت یا اینترنت باشد و تا زمانی که شبکه ها متصل نبودند از این وسیله ها در زمان تعطیلی سبکه های اداری استفاده کنیم ولی اکنون دستگاههای خودپرداز یا موبایل بانک منجر به این شده که مشتری مراجعه به شعبه نداشته باشد. 
به نوشته مهر، خضری گفت: در کنار ایجاد این گام ها برای بانک، باید فرهنگ ایجاد این امکانات بیشتر تبلیغ شود؛ استفاده کنندگان از موبایل بانک بسیار کم است.