قیمت دلار کاهش یافت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز و در بازار آزاد (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۱۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شد.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش در مدت مشابه، یک میلیون و ۳۶۲ هزار تومان فروخته می شد. امروز و در بازار آزاد هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۳ هزار تومان کاهش ۶۹۵ هزار تومان معامله می شد.
 
همچنین هر قطعه سکه ربع بهار آزادی ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می شد که نسبت به روز گذشته ۳ هزار تومان کاهش نشان می دهد. قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با ۵۰۰ تومان اُفت، ۲۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود.
 
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۷۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود. صرافی های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را با ۲۱ تومان کاهش نسبت به روز شنبه ۴ هزار و ۱۸۶ تومان می فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۱۸ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۳۰ تومان کاهش ۵ هزار و ۷۳۶ تومان داد و ستد می شد.

 

جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز 

شنبه   یکشنبه 

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۴۱۷۵۰۰ ۱۴۰۱۵۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۳۶۶۵۰۰ ۱۳۶۲۰۰۰

نیم سکه

۶۹۸۰۰۰ ۶۹۵۰۰۰

ربع سکه

۴۰۳۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰

سکه گرمی

۲۶۷۰۰۰ ۲۶۶۵۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۲۸۲۷۰ ۱۲۸۱۰۰

دلار

۴۲۰۷ ۴۱۸۶

یورو

۵۰۱۸ ۵۰۰۰

پوند

۵۷۶۶ ۵۷۳۶