کاهش قیمت سکه، دلار و یورو در بازار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امروز و در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه، یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شد.
 
همینطور قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز اُفتی هزار تومانی را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته شاهد بود و یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شد. با این حال قیمت نیم سکه بهار آزادی بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه ۶۹۸ هزار تومان تعیین شده بود.
 
در بازار آزاد هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۴۰۳ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با هزار تومان کاهش ۲۶۷ هزار تومان معامله می شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۰ تومان افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان تعیین شده بود.
 
صرافی های تهران نیز هر دلار آمریکا را با ۲ تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه ۴ هزار و ۲۰۷ تومان می فروختند. همچنین هر یورو با ۳۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۵ هزار و ۱۸ تومان و هر پوند انگلیس با ۴۲ تومان کاهش ۵ هزار و ۷۶۶ تومان داد و ستد می شد.

 

جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز 

شنبه  

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۴۱۷۵۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۳۶۶۵۰۰

نیم سکه

۶۹۸۰۰۰

ربع سکه

۴۰۳۰۰۰

سکه گرمی

۲۶۷۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۲۸۲۷۰

دلار

۴۲۰۷

یورو

۵۰۱۸

پوند

۵۷۶۶