سود و زیان عملیات روزمره بانک کنترل شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمد رضا حسین زاده  در این بازدید با تاکید بر این که بانک در سال جاری با مشکل منابع رو به رو نیست، گفت: بانک ملی ایران به همه ضوابط ابلاغی بانک مرکزی از جمله عدم پرداخت سود غیرمتعارف پایبند است.
ایشان با بیان این که خوشبختانه صورت های مالی سال گذشته به خوبی تهیه و در مجمع به تصویب رسید، اظهار کرد: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه حسابداری بانک صورت گرفته و نواقص احتمالی نیز باید هر چه سریعتر برطرف شود.
وی با تاکید بر این که امروز موضوع منابع و مصارف در بانک ملی ایران کنترل شده است و از این پس باید سود و زیان نیز در عملیات روزمره بانک کنترل شود، افزود: باید به سمتی پیش برویم که تک تک کارکنان بانک خود را در این موضوع سهیم بدانند.
حسین زاده با تاکید بر لزوم افزایش درآمدهای غیرمشاع بانک، خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران باید به سمتی حرکت کند که سود عملیاتی بانک به عنوان یک موسسه اقتصادی افزایش یابد.
ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز که در این بازدید مدیرعامل را همراهی می کرد، با بیان این که اقدامات برای انطباق صورت های مالی بانک با استاندارد IFRS در حال نهایی شدن است، اظهار کرد: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و نیز پیاده سازی حسابرسی ویژه ارزی از دیگر اقداماتی است که در این بخش در حال انجام است.
سعید نفیسی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک ملی ایران نیز به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان این اداره در بازدید از بخش های مختلف، به بیان توضیحاتی درباره آخرین اقدامات انجام شده پرداختند.