اختتامیه رویداد فینووکمپ برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اختتامیه رویداد فینو کمپ با حضور حامد قناد پور مدیر عامل شرکت ارتباط فردا و نیما نامداری مدیر تحقیق و  توسعه این شرکت و سید علی عبادی مدیر فینووا برگزار شد و تیم فینوکیدز در جایگاه اول، تیم اسمارد در جایگاه دوم و تیم پس انداز ارزشمند در جایگاه سوم رویداد فینو کمپ قرار گرفتند و به ترتیب جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی،  ۱۰۰میلیون ریالی و ۵۰ میلیون ریالی را از آن خود کردند.
 
در این رویداد که از ۲۹ آبان آغاز شد ۲۱۰ متقاضی با ۶۳ ایده و ۶۵ برنامه نویس ثبت نام کردند که بعد از بررسی رزومه ها در نهایت ۱۱۵ نفر با ۳۲ ایده و در ۲۳ تیم در دو هفته به رقابت با یکدیگر پرداختند. فینو کمپ که با حضور ۲۰ مربی با ۱۸۰ ساعت کار تیمی انجام شد که در نهایت ۹ تیم به اختتامیه راه یافتند و سه تیم برگزیده آن شدند.  
 
نیما نامداری، در خصوص این رویداد به خبرنگار ایبِنا گفت: موضوع این رویداد جیب باهوش است و به اعتقاد برگزار کنندگان این رویداد بخش متوسط جامعه که درآمدهای محدودی دارند نمی توانند به راحتی از خدمات مالی،بانکی و سرمایه گذاری های رایج به منظور مدیریت دارایی های محدود خود استفاده کنند.
 
مدیر تحقیق و توسعه شرکت ارتباط فردا اظهار داشت: هدف شرکت ارتباط فردا از برگزاری این رویداد این است که از نوآوری به منظور هدایت استارتاپ برای رفع این مشکل استفاده کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: این رویداد به طور مشخص دارایی های مالی اشخاص در طبقه متوسط جامعه را هدف قرار داده که امیدواریم در این بخش موفق باشد.