بانک رفاه مدل بانکداری جامع خود را اجرایی می کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدعلی سهمانی در این نشست که اعضای هیات مدیره و مدیران عالی بانک نیز حضور داشتند، مهم ترین دلیل اتخاذ رویکرد بانکداری جامع را ارائه سبد خدمات کامل و جامع به مشتریان عنوان کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک بانک جامع تنها به خدمات مالی نیاز نیست، بلکه برای تکمیل سبد خدمات لازم است سایر خدمات غیرمالی از جمله بورس و کارگزاری، لیزینگ، بیمه، صرافی را نیز به مشتریان ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه هم اکنون رویکرد بانکداری جامع و تلفیق خدمات مالی و غیر مالی خود را در قالب سوپرمارکت‌های مالی نشان داده، گفت: بانک رفاه با ادراک این ضرورت در صنعت بانکداری، اقدام به تجهیز برخی شعب خود به عنوان شعب تمام خدمت و سوپرمارکت مالی کرده است که تعداد آن در آینده، افزایش خواهد یافت.
سهمانی وجود شرکت های متنوع با حوزه های تخصصی مختلف را ابزار بسیار مناسبی برای تحقق بانکداری جامع و تبدیل شدن به یک گروه مالی قدرتمند عنوان کرد و افزود: وجود هریک از شرکت های بورسی و غیر بورسی بانک، یک مزیت رقابتی است و بانک رفاه از این مسیر می تواند، تمامی نیازهای مشتریان را برطرف سازد.