کسب نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری توسط بانک انصار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، پیرو اجرای ماده ٨ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱۳۹۴/٢/۱مجلس شورای اسلامی در راستای ایجاد و تقویت نشان(برندهای) داخلی، محصولات صنعتی و خوشه های صادراتی، با همکاری دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های اجرایی کشور، دومین دوره این طرح سراسری با محوریت بررسی میزان رضایتمندی و اعتماد مشتری به برندهای ملی و با همکاری و حمایت سازمان های دولتی و تشکل های علمی،   صنعتی و اقتصادی درآذر ماه سال جاری برگزار و بانک انصار پس از احراز صلاحیت های لازم نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری را کسب کرد.
 
این گزارش می افزاید، محورهای اصلی برنامه معرفی و الگوسازی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری در هر حوزه تولیدی و خدماتی، تعریف و تبیین جایگاه نشان اعتماد مشتری در بین مصرف کنندگان ایرانی کالا و خدمات از طریق رسانه ها و نیز بررسی فرصت های موجود در محصولات ایرانی برای ورود به بازارهای بین المللی بود.
 
در پایان جوایز برگزیدگان و برندهای مشتری مدار در مراسم اختتامیه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری، چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی و در قالب جایزه نشان شایسته ملی و مدال ویژه اعتماد مشتری اعطا شد.