۲سال تنفس به تسهیلات‌گیرندگان مسکن مهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عباس آخوندی در نامه ای به محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن آورده است: همانگونه که اطلاع دارید در اثر وقوع زلزله مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ در برخی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه، بخشی از واحدهای مسکن مهر سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام‌ آباد غرب آسیب دیده که مطابق گزارش‌های اولیه عمدتا در قسمت‌های نما، دیوارها و جداگرهای میان‌ قابی بوده و نیازمند بازسازی و بهسازی هستند.
وی افزوده است: در این راستا آقای مهندس مهرآبادی قائم مقام اینجانب در طرح مسکن مهر و آقای دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان به محل اعزام و پس از تشکیل جلسه در استانداری و گفتگو با آسیب‌ دیدگان، مقرر شده است تا نسبت به موارد ذیل سریعا اقدام شود.
۱- پیرو هماهنگی‌های قبلی قائم‌ مقام وزیر در طرح مسکن مهر به تمامی تسهیلات‌گیرندگان مسکن مهر در شهرهایی که از زلزله مذکور آسیب دیده‌اند و کارت فروش اقساطی دارند، مدت ۲ سال تنفس اعطا شود.
۲- شرکت بیمه طرف قرارداد با بانک مسکن سریعا نسبت به ارزیابی دقیق و واقعی و هم‌چنین برآورد خسارات وارده به واحدها اقدام و موضوع را گزارش نماید تا سریعا جهت بازسازی به متقاضیان پرداخت شود.
لذا شایسته است بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اقدام و از نتیجه اینجانب را مطلع فرمایند.