پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،هفته بسیج یادآور دلاور مردان بی ادعا و سربلندی است که با تاسی از اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم در مصاف با توطئه ها و هجمه های عظیم دشمن ایستادگی کرده و همراه با سایر اقشار جامعه پاسدار حریم ولایت و نظام اسلامی بودند.
بسیج بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است. زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند، به بسیج گرایش می یابند. ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی های بسیجی اند که در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده اند.
حضرت امام خمینی رحمه ا... با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت تاکید ورزید. ایشان با درایت بی نظیر خود در سال های سخت دفاع، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بسیج، ضمن ارج نهادن به تلاشها و رشادتهای بسیجیان همیشه سرافراز، امیدوارم بتوانیم با تفکر بسیجی و در پرتوی فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت ایرانی آباد، آزاد و اسلامی را بسازیم و یکصدا با هم سرود وحدت را سردهیم.