استقبال از همایش بیمه و توسعه با ارائه ۱۳۷ مقاله علمی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در نشست کمیته علمی همایش 24 که امروز با حضور اعضای این کمیته برگزار و وضعیت 57 مقاله برای ورود به بیست و چهارمین همایش بررسی شد.
دکتر امیر صفری دبیر این همایش در ابتدای این نشست اعلام کرد: سعی در آن است که مقالات ارائه شده با گرایش کاربردی و صحت علمی انتخاب شوند و دقت لازم برای انتخاب مقالات دارای کیفیت لازم برای اثر‌گذاری همایش در صنعت بیمه حائز اهمیت است. وی افزود: به همین علت، مقالات همایش در دو نوبت توسط 5 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند که پس از انجام داوری ها برای تصمیم گیری نهایی، در کمیته علمی همایش مورد بحث قرار گرفتند. اکثر داوران مقالات را اعضای کمیته علمی همایش شامل می شوند و نهایتاً مقالات انتخابی بر اساس روش امتیازدهی انتخاب می شوند.
دکتر نیاکان مسئول کارگروه علمی همایش نیز طی گزارشی اعلام کرد: از 137 مقاله استخراج شده و دارای کد تشخیص تعداد 80 مقاله در مرحله اول داوری رد شدند و 57 مقاله به مرحله دوم راه یافتند. نیاکان افزود: از این تعداد پس از بررسی کمیته علمی حداکثر 15 یا 16 مقاله با توجه به ظرفیت همایش یک روزه برای ارائه و حدود 30 تا 35 مقاله به صورت پوستری انتخاب خواهند شد.
 
کمیته علمی همایش همچنین اعلام کرد: اطلاعات بیشتر برای آگاهی مشارکت‌کنندگان در زمان مقتضی در وب سایت پژوهشکده بیمه اطلاع‌رسانی خواهد شد.