قیمت سکه آتی صعودی شد
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در جریان دومین روز معاملاتی هفته، سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۶۲ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۶۶ هزار تومان داد و ستد شد و در این سررسید بیش از ۵۸۷ قرارداد به فروش رفت.
 
در همین حال، قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد ۳۲۵ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۶۶ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۶ نیز با رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۶۹ درصد رشد داشت و در این سررسید نیز ۱۲۵ قرارداد معامله شد.
 
همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۴۲۰ قرارداد را تجربه کرد که با رشد ۰.۷۷ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به کار خود پایان داد.
 
افزون بر این، قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۷ هزار و ۸۱۰ قرارداد را تجربه کرد که با رشد ۰.۵۷ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به کار خود پایان داد.
 
لازم به ذکر است، در معاملات بورس کالا، سکه در سررسید شهریور ماه سال ۹۷ که با بیشترین تعداد قرارداد مواجه و ۱۲ هزار و ۵۰۷ قرارداد را ثبت کرد، با ۰.۸۶ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزارتومان مورد داد و ستد قرار گرفت.