ادامه میزبانی بانک صادرات از راهیان اربعین حسینی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، موکب شهدای بانک در محل شعبه والفجر شهر مهران و موکب حضرت رقیه (س) در مرز شلمچه در ایام اربعین شهادت امام حسین(ع) پذیرای خیل عظیم زوار کربلا بوده و خدمت رسانی به آنها همچنان ادامه دارد.
در این موکب ها که همه ساله به همت اداره کل روابط عمومی، انجمن اسلامی و حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران و با همکاری مدیریت شعب استان های ایلام و خوزستان برپا می شود، امسال نیز به مدت ١٥ شبانه روز علاوه بر فراهم آوردن امکان اسکان شبانه برای زائران، با توزیع انواع مواد خوراکی (غذا، میان وعده و نوشیدنی های سرد و گرم)، وسایل رفاهی و بهداشتی از قبیل چرخ دستی، پوشاک و … همراه بود.
 
علاوه براین، بانک صادرات ایران در راستای تسهیل دسترسی به خدمات بانکی با استقرار و راه اندازی چندین دستگاه خودپرداز سیار در مبادی خروجی استان های مذکور و موکب های برپا شده، خدمت رسانی به زائران را افزایش داد.
 
گفتنی است، هزینه این موکب ها از محل جمع آوری نذورات مجموعه همکاران بانک صادرات ایران و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور تامین شده است.