قول وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها تا پایان سال
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی با یادآوری نشست اخیر فراکسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: طی مذاکراتی که با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم مقرر شد دکتر سلطانی‌فر دولت را برای خصوصی‌سازی دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس متقاعد کند تا این دو باشگاه تا پایان سال به بخش خصوص واگذار شوند.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: وقتی دولت متولی باشگاه‌داری می‌شود پدیدار شدن چنین اتفاقاتی نباید دور از ذهن باشد.
 
وی با بیان اینکه مسائل زیادی در حاشیه دولت است که به آن‌ها بپردازد و در چنین شرایط پُرترافیکی دولت توان و ظرفیتی برای اداره مستقیم باشگاه‌ها ندارد، افزود: کار وزارت ورزش و جوانان سیاست‌‎گذاری در حوزه ورزش است نه باشگاه‌داری.
 
نعمتی با یادآوری به جریمه‌های انضباطی ایجاد شده برای مهدی طارمی، گفت: متأسفانه به دلیل همین ضعف مدیریت دولتی در باشگاه‌ها وقتی از مدیران باشگاه پرسپولیس علت دقیق محرومیت طارمی را سؤال می‌کنیم، آن‌ها اطلاعات دقیقی از علت محرومیت و موارد حقوقی باشگاه ندارند در حالیکه اگر متولی امور یک بخش خصوصی قوی باشد برای تک تک این موارد وقت و انرژی صرف خواهد کرد.
 
ناظر فرهنگی هیأت رئیسه مجلس درباره ورود قوه قضاییه به پرونده محرومیت و جریمه مهدی طارمی، گفت: به هر حال دستگاه‌های نظارتی وظایف خاص خود را دارند که باید به آن عمل کنند در عین حال امیدواریم این برخوردها پلیسی نباشد.