۲شعبه بانک پارسیان در تهران گشایش یافت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،عباس خسروانی ،عضوهیات مدیره بانک پارسیان درمراسم افتتاحیه شعبه دردشت بانک پارسیان که با حضور دکتر پرویزیان، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک و کسبه و تجار محل برگزار شد ، گفت : مهم ترین ثروت بانک ها  اعتماد مردم است و بزرگترین دستاورد بانک پارسیان از سنوات گذشته تاکنون جلب اعتماد مردم بوده است .
معاون اجرایی بانک، گفت: رسالت بانک پارسیان درراستای تحقق اهداف عالی دولت و مفاهیم اقتصاد مقاومتی است و سعی بر این است که به عنوان خدمتگزاران مشتری  به بهترین نحو ممکن خدمات شایسته ای را در دستیابی به  این اهداف ارائه کنیم . به عبارت دیگر ترجمان اهداف اقتصاد مقاومتی که شامل عزت ، افزایش اشتغال ، پرقدرت ترشدن پول ملی و تبدیل شدن به الگوی موفق بدون وابستگی باشیم .
همچنین محمدرضا فقیری ، رییس مرکزآموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان در این مراسم، با اشاره به حمایت بانک پارسیان ازشرکت های دانش بنیان گفت : بخش عمده ای از مفهوم بانکداری در بحث اقتصاد مقاومتی ، شرکت های دانش بنیان و مفهوم جدید خدمات نهفته و بانک پارسیان درتلاش است که با پیش بینی تمهیدات ویژه  برای شرکت های دانش بنیان خدمات جدید و به روزی ارایه دهد.
رییس مرکزآموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی درخصوص خدمات سوپرمارکت مالی بانک پارسیان گفت:  بانک پارسیان  همانند گذشته درارائه خدمت نوآور بوده و امروز تنها بانکی است که به عنوان اولین سوپرمارکت با زنجیره کامل خدمات ، شامل شرکت های مختلفی ازجمله بیمه ، کارگزاری ، لیزینگ  و دیگر خدمات  فرصت  ارائه زنجیره خدمت را به طور کامل فراهم آورده، است .