عدالت اجتماعی هدف بانک قرض‌الحسنه‌مهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین آبادی با اشاره به فعالیت های موثر انجام شده در سال جاری بیان داشت: برنامه ریزی های صورت گرفته برای دستیابی به افق های ترسیمی در قالب اهداف برنزی، نقره ای و طلایی در استان در حال اجرا است و تلاش شده تا با عملکرد شایسته، این روند را تا پایان سال جاری حفظ کنیم.
وی یکی از اهداف و برنامه های بانک قرض الحسنه مهرایران را کاهش نابرابری‌های اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی دانست و گفت: توانمندسازی و بهبود معیشت، اثربخشی در اشتغالزایی، ارتقاء سلامت و درمان، ازدواج جوانان، توجه به آموزش و پرورش و تلاش برای تسهیل در تحصیل دانش آموزان خصوصاً در مناطق محروم کشور از جمله اقداماتی است که در این بانک بیشتر مدنظر قرار گرفته است.
مدیرشعب استان مرکزی تصریح کرد: در سال ۹۶ بخشی از بودجه تبلیغات بانک به انجام فعالیت های عام المنفعه و با هدف دستگیری مستقیم از نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافت که در این راستا ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال میان دانش آموزان مستعد مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی مناطق محروم کشور توزیع شد.
وی تدوین طرح های متنوع و مناسب تسهیلاتی، تشکیل منظم کمیته های بازاریابی، ارائه خدمات به موقع و فراخور نیاز مشتریان، تبلیغات مؤثر، برگزاری نشست های مختلف با انواع مشتریان و ... را از جمله دلایل موفقیت استان در راستای رشد منابع و دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف بر شمرد. 
حسین آبادی، این موفقیت را مرهون تلاش کلیه کارکنان صف و ستاد استان با بهره گیری از رهنمودهای مدیران ارشد بانک دانست و گفت: بحمدالله، فرهنگ قرض الحسنه در حال توسعه و شکوفایی است و مبین این موضوع نیز استقبال مردم به استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران می باشد.