قدرتمندترین تبلت دو تکه دنیا +عکس
به گزارش انگجت، تبلت یادشده تا بدان حد قدرتمند است که می تواند نرم افزارهای حرفه ای گرافیکی شرکت ادوبی مانند فوتوشاپ، لایت روم و ایلستریتور را نیز اجرا کند.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، این تبلت دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با دقت ۴K بوده و از وضوح و شفافیت فوق العاده ای برخوردار است. تبلت مذکور دارای قلمی هوشمند، گران قیمت و دقیق است و با استفاده از آن می توان فعالیت های مختلف گرافیکی را انجام داد. قلم یادشده از فناوری مغناطیسی خاصی موسوم به EMR بهره می گیرد و لذا نیازی به شارژ شدن ندارد.
 
تبلت یادشده مجهز به یک صفحه کلید نیز هست و وزن کل این مجموعه به ۲ کیلوگرم می رسد. در این تبلت از پردازنده نسل هفتم Core i۷ با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز و کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M۶۲۰ استفاده شده است.
 
رم ۳۲ گیگابایتی این تبلت اجرای وظایف مختلف را به طور همزمان ممکن می کند و دارای پرت های USB-A، HDMI، Thunderbolt ۳  و قابلیت نصب کارت حافظه  یا  SD cardاست.
 
از جمله دیگر امکانات این تبلت می توان وبکم ۷۲۰ پیکسلی، فناوری شناسایی چهره هلوی ویندوز، باتری با ۱۰ ساعت شارژ و قابلیت شارژ ۵۰ درصد باتری در نیم ساعت اشاره کرد.

 

تبلت ZBook X۲

تبلت ZBook X۲

تبلت ZBook X۲

تبلت ZBook X۲