اپلیکیشن پلاک، سامانه در خواست خدمات در محل در دسترس عموم قرار گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)مجموعه پلاک بعد از راه‌اندازی موفق وب سایت خود، اپلیکیشن‌های آی او اس و اندروید خود را نیز برای استفاده عموم در دسترس قرار داد.
 
دارندگان گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید هم اینک می‌توانند از طریق لینک مستقیم دانلود و یا از طریق ایران اپس و دارندگان گوشی‌های اپل نیز می توانند از طریق سیب اپ نسبت به دانلود این اپلیکیشن‌ اقدام فرمایند.
 
ضمنا به مدت محدود با ثبت اولین سفارش از 20% تخفیف هدیه استفاده از اپلیکیشن پلاک بهره‌مند شوید. (کد تخفیف: pelakapp 20)

 

پپ

تنها از طریق گوشی تلفن خود و با انتخاب خدمات مورد نظرتان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شستشوی مبلمان و...) و مشخص کردن محل درخواست خدمات بروی نقشه و تعیین زمان، متخصص مورد نیاز را در کنار خود خواهید داشت. برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه خدمات ندارند، با این روش نه تنها هزینه خدمت پیش از انجام آن مشخص می‌باشد؛ بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه می‌باشد.  تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصین امتیاز میدهند و این به سایر مشتریان کمک میکند که با استفاده از تجربیات سایرین و باآرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند. همچنین مشتریان با استفاده از اپلیکشین، کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

پپپ

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی  سیار، کارواش سیار، سرویس خودرو  سیار، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی از طریق وب سایت پلاک نیز برای مشتریان امکان پذیر است.

پلاک بدنبال ایجاد تحول در شیوه دسترسی مشتریان به ارا‌یه دهندگان خدمات ، ارتقاء کیفیت و شفافیت قیمت ها می‌باشد، با ارایه خدمات نظافت منزل در محل، کارواش در محل و خشکشویی سیار به مشتریان ، ضمن ایجاد سهولت در ثبت سفارش و داشتن حق انتخاب در تعین زمان و گزینش پلاک یار(متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک‌یاران و کیفیت خدمات را برای مشتریان تضمین می‌نماید.   

در حال حاضر سرویس نظافت منزل، نظافت مشاعات، کارواش سیار  راه‌اندازی گردیده و سایر خدمات بزودی در دسترس مشتریان خواهد بود.

رمز موفقیت هر کسب و کار رضایت مشتریان می‌باشد و پلاک با اتکا به پلاک‌یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری، ضمانت باز پرداخت وجه یا ارایه سرویس مجدد رایگان  در صورت عدم رضایت از تجربه خدمت گرفته شده؛ کافیست با امور مشتریان پلاک تماس حاصل نموده و پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید، کل یا قسمتی از وجه پرداختی به حساب شما عودت خواهد شد. امور مشتریان پلاک در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش، همراه مشتریان خواهد بود تا ضمن اطمینان از حضور بموقع پلاک یاران و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد .

همین حالا با ورود به سایت www.pelak.com    یا از طریق دانلود اپلیکیشن راحتی و سهولت در دریافت خدمات را تجربه کرده و زمان بیشتری را صرف عزیزانتان نمایید.