تصمیم‌گیری در مورد بسته‌های اینترنت؛ به‌زودی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیئت دولت و با حضور در جمع خبرنگاران، درباره نوین شدن بسته‌های اینترنتی، اظهار کرد: موضوع بسته‌ها و تعرفه اینترنت یکی از موضوعاتی بود که از آغاز به عنوان اولویت‌های برنامه به آن پرداختیم.
 
وی ادامه داد: براساس وعده‌ای که دادیم باید بسته نهایی و در صد روز اول اجرایی شود، مباحث کارشناسی آن با اپراتور‌ها و کمیسیون تنظیم مقررات که مرجع تصویب تعرفه‌ها است، در جریان بوده و فکر می‌کنم در جلسه بعدی کمیسیون مذکور ما مشورت‌هایی را برای چگونگی اتخاذ این تصمیم انجام دهیم.
 
آذری جهرمی تاکید کرد: پس از حل اختلاف نظر‌ها و تصویب کمیسیون در مورد جزئیات آن صحبت می‌کنیم و وحدت نظری در جهت کاهش هزینه‌ها و از حالت حجمی خارج شدن بسته‌ها وجود دارد.
 
گستاخی نسبت به سپاه بی پاسخ نمی‌ماند
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره لفاظی‌های آمریکا علیه سپاه و طرح قرار دادن نام آن در لیست سازمان تروریستی، گفت: سپاه هیچ فاصله‌ای با مردم ندارد در جلسه امروز هم رئیس جمهور اشاره کرد. رویکرد سپاه در کنار ملت‌های مسلمان دنیا بودن چه در عراق، افغانستان، یمن، سوریه و... است.
 
وی بیان کرد: سپاه همواره به یاری مردم مظلوم دنیا پرداخته است و طبیعتا این خوشایند دولتمردان آمریکا نیست، سپاه پاسداران از دل مردم و مورد حمایت ملت و دولت است.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم این اشتباه را نکنند که نسبت به سپاه یک گستاخی داشته باشند چرا که این گستاخی از سمت مردم و دولت محکوم است و بی پاسخ نمی‌ماند.